środa, 4 lutego 2015

Drugi dzień po pierwszym myciu sodą oczyszczoną

Witam! :D
Muszę przyznać, że drugi dzień mnie zaskoczył. Spodziewałam się bardzo przetłuszczonych włosów i suchych, napuszonych końcówek. Okazało się, że moje włosy były lekko przetłuszczone u nasady, ale na długości były tak miękkie jak wczoraj. Zdjęcie zostało wykonane późnym popołudniem. Z racji tego, że wczoraj cały czas leżałam przed telewizorem z nudów, a dzisiejsze pół dnia spędziłam na oglądaniu zaległych filmów również w takiej postawie, to włosy przetłuściły się szybciej (u mnie to normalna reakcja). Dla porównania mogę powiedzieć, że po umyciu włosów szamponem na drugi dzień zawsze musiałam się ratować suchym szamponem albo po prostu włosy umyć.
Mam wrażenie, że moje włosy zyskały ok. 8 godzin świeżości. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale dzisiaj rano moje włosy wyglądały tak jak wieczorem dnia, w którym umyłam włosy szamponem. Dziwne, ale zobaczymy jak będzie dalej ;) Z racji tego, że chcę myć włosy jak najrzadziej, a jutro nigdzie się nie wybieram, to myślę, że umyję włosy dopiero w piątek. Także już wiecie kiedy możecie oczekiwać kolejnej aktualizacji ;)
Pozdrawiam! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz